Aldrig tidigare har det funnits så många kanaler att välja mellan när det handlar om att gå ut med ett budskap. Idag har många företag ett eget Facebookkonto, Instagramkonto, Twitterkonto m.m. för att nå sin målgrupp så ofta och exakt som möjligt. Men vad ska man tänka på som företag när man använder sociala medier, och vad gör man om någonting inte går som man har tänkt sig? Lyssna på Näringslivspodden #3 där vi träffar kommunikationsexperten Tina Sayed Nestius och pratar kring dessa frågor och får konkreta tips på vad man som företag bör tänka på i sin sociala medianärvaro!
Hem » Väsbypodden » Sida 3
Väsbypodden
Väsbypodden är Väsby Promotions satsning för att fler ska få inspiration av personer från näringslivet, såväl lokalt som regionalt. Syftet är att genom intervjuer lyfta blicken och sätta fokus på näringslivsfrågor som exempelvis hållbar tillväxt och entreprenörskap.
Alla avsnitt
Loading...
I andra avsnittet av Näringslivspodden möter vi entreprenören, Väsbybon och grundaren av iZettle - Jacob de Geer. Vi pratar bland annat om Jacobs entreprenörsresa, varför han aldrig har haft ett "vanligt" jobb och vad som symboliserar en entreprenör.
Lyssna direkt
I första avsnittet av Näringslivspodden möter vi Väsby Promotions verksamhetschef Katarina Barter som bland annat berättar om tankarna bakom en Näringslivspodd samt möjligheter och utmaningar för näringslivet i Väsby framöver.