Vad är då vitsen med att förstå säljstilar? Jo, du har i dagsläget ett unikt sätt att sälja på och du har dolda strängar på din lyra. Så med hjälp av 50-års forskning kan du dels få förståelse för vad som är unikt i ditt nuvarande sätt att sälja och dels lära dig anpassa ditt sätt att kommunicera, så att det passar kundens sätt att köpa.
Stämmer nedanstående in på dig?
• Träffar du kunder med jämna mellanrum, men du når inte i mål med de affärer du önskar?
• Har du erfarenhet, är påläst och ”klickar” med vissa kunder, men inte med andra?
• Vill du att det ska bli lättare att kommunicera med kunder?
• Vill du få möjlighet att testa din egen säljstil?
I detta webinar kommer du att få:
• Kunskap om olika säljstilar
• Förståelse för kunders köpstilar
• Verktyg att utveckla din kommu-
nikation i säljsammanhang
• Möjlighet att göra ditt eget
SÄLJSTILSTEST
Presentation av Paula Söderström, klicka här!
I samarbete med Meant To Mind.
Meant To Mind hjälper medarbetare, vilka har någon form av sälj- och kundansvar, att bli mer aktiva i sina kundkontakter. Varför är detta viktigt? Jo, ju komplexare affärsprocesser ett företag har desto fler steg är det innan en affär går i lås. Man behöver i regel orka och faktiskt våga ta många kontakter under resans gång. Meant To Minds utbildningar går ut på att göra det lättare för alla inblandade att ta alla de kontakter som krävs för att få in en affär. Läs mer här!