Vilka krav ställs på dig som leverantör?
En informationsföreläsning om vad som är aktuellt inom offentlig upphandling samt vad du som företagare bör tänka på.
Den svenska offentliga sektorn köper varje år varor, tjänster och entreprenader för uppskattningsvis 600 miljarder kronor. Att göra affärer med offentlig sektor innebär därmed en stor affärsmöjlighet för dig som är företagare.
Cecilia Durchbach, Upphandlingschef på Upplands Väsby kommun informerar om hur en upphandling går till rent praktiskt, vilka krav som ställs på dig som leverantör och hur referenstagning används. Hon går också igenom hur utvärderingsarbetet ser ut och delar med sig av konkreta tips inför ett anbudslämnande, vilka misstag som är vanliga men enkla att undvika samt var du kan hitta förfrågningsunderlag.
Ett "case" kommer att visas samt hur det ser ut i Kommers, det upphandlingssystem som kommunen använder, där anbudsansökan görs.
Tips! Har du specifika frågor inför föreläsningen, mejla gärna in dem till oss i förväg på info@vasbypromotion.se
Deltagandet är kostnadsfritt och gäller även för icke medlemmar i Väsby Promotion.
Avbokning:Maila oss på info@vasbypromotion.se eller ring 08-590 327 00